Obrus 1

Witam :) Dzisiaj pragnę zaprezentować wam mój najnowszy projekt (prawie zapomniałam już jak to jest bawić się w Haftix'ie). Wzorek bardzo prosty, zaprojektowany z myślą o jakimś obrusiku, bieżniku, serwecie (choć wiem, że pomysłowość ludzka nie zna granic i być może znajdą się inne zastosowania). Schemat jest zupełnie darmowy. Jedynym warunkiem skorzystania z niego jest poinformowanie mnie o tym poprzez umieszczenie komentarza pod tym wpisem :) Mile widziane są również zdjęcia gotowych już prac (wykonanych na podstawie poniższego wzoru), aczkolwiek nie jest to warunek konieczny :D. Nie wyrażam zgody na umieszczanie tego ( i jakiegokolwiek innego) schematu [mojego autorstwa] na innych stronach/blogach/forach bez mojej wiedzy i zgody. Jeżeli zaistniały jakiekolwiek podobieństwa między wzorem moim, a schematem innego autora, to jest to zupełny zbieg okoliczności (ze względu na prostotę poniższego projektu może być on podobny do wielu innych). Wzorek znajdziecie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz